Två nya favorit serier<3

Hej på er!
 
Jag har nu valt ut 2 av mina nya favorit serier som jag har börjat följa på Viaplay senaste tiden och som jag nu tänkt betygsätta mellan 1-5 blommor. Jag kan erkänna att jag var tveksam i början till båda serierna men att jag efter ett par avsnitt fastnade. Jag har konstigt nog alltid vart ett fan av sjukhusserier trots att jag spenderat så mycket tid själv på sjukhus. Kramiz<3
 
 
New Amsterdam: 
Den nya medicinska chefen Max är fast besluten att förbättra det anrika sjukhuset New Amsterdam. Alla patienter ska få exceptionell vård vad som än krävs. Men allt går inte som planerat alla gånger och när dessutom max liv vänds upp och ner sätts mycket på spel.
 
Mitt betyg 4/5:
 
 
 
 
The Good Doctor:
Den unga kirurgen Shaun med Autism flyttar till California för att slutföra sin medicinska utbildning. Kollegorna är väldigt tveksamma om han verkligen kommer klara av sitt yrke. Men Shaun förlitar sig på sina färdigheter och gör allt för att motbesvisa sina kollergors Skepticism.
 
Mitt betyg 3,5/5:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0