Dags för mini semester...

Godmorgon på er!
 
Jag och wiirah har lyckats ta oss upp tidigt. Jag mår visserligen riktigt illa just nu och det kommer nog bli svårt att behålla frukosten. Så jag lär nog få göra nytt försök om någon timme och hoppas det går bättre. Det är lite såhär mina tidiga morgnar brukar se ut tyvärr. Man får ha lite tålamod och försöka undvika stress.
 
Idag bär det av till Gbg för oss två prinsessor. Vi ska nämligen övernatta en natt där och bara ha det trevligt. Vi kommer även möta upp min kompis J för att fira min födelsedag i förväg och så jag är taggad på att få ses igen. Kramiz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Önskar er en trevlig resa 😍

Svar: Tack! Vi har haft det bra men jag mår rätt kasst nu. Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2019-06-25 @ 12:38:48
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0