När ska det vända?!

Tjo!
 
Idag kommer bli en av tuff dag att ta sig igenom tror jag. Infektionen har fortfarande inte börjat klinga av utan snarare blivit värre eller i allafall jobbigare. Jag har så mycket slem som måste hostas upp mellan meningarna när jag försöker pratar och rätt som det är kommer en rejäl hostattck. Nu vill jag bara att allt ska försvinna så jag får tillbaka min sömn och kan spara in energi som just nu går till att hostan och försöka andas. kramiz<3
 
Avskyr vara sjuk på sjuk...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Det värsta med förskylningar och infektioner på sommaren är att det tar längre tid även för någon som är frisk förövrigt att bli av med. :( Usch, inte kul. Men tillslut måste dessa också vända! Kram <3

Svar: Ja och mindre kul att hålla sig inomhus såhär på sommaren nu när vädret är kanon. Det som oroar just nu är att jag hostar så mycket att även fastföda och ibland även flytande jag försöker få i mig åker upp. Jag går liksom minus på näringsintaget och det är i mitt fall aldrig bra. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-14 @ 13:46:07
Elin

Det är faktiskt helt sjukt att du kräks så mycket också. Vad säger vården om det? Känns hemskt att ha det så pass illa och så ofta. Vad tror man det beror på? Precis som du säger, minusläge på energi i kroppen gör ju typ att det är omöjligt att läka sig själv då. Usch usch!! <3

Svar: Dem vet inte exakt varför det blir så och det är även därför jag kommer få remiss till öron, näsa, hals. Så jag förhoppningsvis kan få ett svar och därefter få rätt hjälp. De läkarna jag träffat på vårdcentralen misstänkte ju Gastroesofageal reflux först men dem får inte riktigt ihop det med att kräkningarna och problem med att svälja föda oftast uppkommer i samband med mina upprepade infektioner.
Ja, det tar ju fort på kroppen.


kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-16 @ 22:34:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0