Nu går det tungt...

Tjo!
 
Gårdagens utflykt till syrran tog all min ork och då jag knappt lyckas behålla annat än vätskeersättning och näringsdrycker känner jag mig helt tom. Jag hostat och kräkts så mycket senaste veckan att det börjar göra ont i bröstkorgen och orken är helt slut.
 
Jag hoppas verkligen behålla fast föda idag är så jädra hungrig och frustrerad. Små små portioner måste jag fixa annars blir det en tripp till sjukhuset. Jag trodde verkligen jag skulle klara detta på egenhand men tror inte det går länge till. Jag behöver näring för att ens kroppen ska ha en chans att återhämta sig från det här. Kramiz❤
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0