♥Summertag 2019♥

Hej på på er!
 
Äntligen är sommaren här på riktigt och då det är en favoritårstid för mig tänkte jag att här kommer det en tag/lista om vad sommar är för mig. kramiz<3
 
 

1. Bästa sommarstället att vara på?

Svar: Det svaret kan nog alla som känner mig väl nu. Sommarhuset på ön

är min absoluta favoritplats att spendera sommaren på såklart.

 

 

2. Tre saker du vill göra i sommar?

Svar: Njuta av naturen, bada och ett par kompisträffar

vore mysigt.

 

 

3. Din favorit badplats/ställe är?

Svar: Förra året bada vi på Läckö och jag misstänker att det blir så

även i år om värmen blir för mycket på kvällarna.

 

 

4. Vilken är din favorit doft under sommaren? 

Svar: Blommor och jordgubbar.

 

 

5. Vad för musik lyssnar du helst på under semestern?

Svar: Allt som svänger älskar jag att lyssna på tex. Freddy Kalas.

 

 

6. Vad dricker du helst en varm sommardag?

Svar: Isvatten eller så en iskall vattenmelonsdrink.

 

 

7. Vad är din värsta sommarinsekt?

Svar: Bromasar tycker jag är riktigt jobbiga under sommaren

och sen getingar.

 

 

8. Ett favoritplagg du gärna bär under sommaren?

Svar: Jag lever i långklänningar när jag är iväg och hemma

går jag oftast i tränings shorts och linne.

 

 

9. Vad kommer du minnas av sommaren 2019 tror du?

Svar: Alla mysiga och roliga utflykter samt alla tillfällen jag får med syskonbarnen.

Det brukar vara de stunderna jag ser tillbaka på sen under de kalla månaderna.

 

 

 

10. En sommarbild som du älskar?

En bild på både slottet och där vi brukar bada:

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0