♥Veckans stolthet/Glädje V.24♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut igen och denna har ju minst sagt var tuff för mig och min kropp. Men trots den tuffa veckan har jag ändå lyckats hitta 5 guldkorn som jag känner mig stolt eller glad över. Det må vara små ting, men som ändå betytt så otroligt mycket för mig nu när jag inne i en tuff period. Jag känner mig så redo för en ny vecka som förhoppningsvis blir lite lättare att ta sig igenom. kramiz<3
 
 
  Jag är stolt/Glad över att jag i veckan:
 
♥  Kom iväg på de stora barnens skolavslutning
trots att kroppen var katastrof.
 
  Har tagit mig upp varje dag.
 
  Sluppit vara ensam när det var som
jobbigast om dagarna.
 
Att jag vågat be om hjälp när det behövts.
 
  Har med hjälp av mamma fått en renbäddad
säng.
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Kul att se så många punkter du är glad för :D

Svar: <3<3<3<3 kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-06-17 @ 01:22:20
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0