Äntligen tycks det ha vänt!

Hej på er!
 
Idag är första dagen sen jag åkte på förkylningen som jag känner mig hyfsat okej. Jag har visserligen rätt ont i kroppen fortfarande men näsan är inte så täppt längre. Vilket känns underbart! Jag kan äntligen andas med näsan igen. Bröstkorgen känns riktigt öm efter att ha nyst 20-25 gånger/dag. Men det är något som kommer klinga av nu när det äntligen ha vänt till det bättre.
 
Idag är planen att försöka pyssla med något en stund innan jag måste vila igen. Vad det blir för något återstår att se. Jag är sugen på att ge mig på Bullet Journal eller pärlor. Sen har jag även en tösen här hemma som ska undervisas under eftermiddag/kvällen. Något som både hon och jag tycker är rätt mysigt faktiskt. Inget gnäll eller så alls när det är dags för läxor utan snarare glädje skutt. kramiz<3
 
Tösen igår när hon plugga Engelska:
 
Jag är inte på topp men orkar iallafall vara uppe: 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Nilla

Tänk om alla kunde gilla att göra sina läxor ;-) kram

Svar: Hehe jaa! Det hade vart så mycket lättare då. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-05 @ 18:22:22
URL: http://mittlivmedme.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0