Förbereder mig för fullt nu...

Hej!
 
Ni anar inte hur underbart skönt det var att duscha av håret igår. Det var ljuvligt även om jag slockna efteråt. Det enda som jag tycker är riktigt jobbigt är att jag fryser nått sjukt efter jag duschat, så jag brukar få bädda ner mig under 2 täcken för att försöka få upp värmen. Åh, när jag fryser blir det som kroppen spänner sig så det krampar. Vilket gör fruktansvärt ONT! Men nu är hår duschat för ett tag framöver iallafall.
 
Det känns allt mer i kroppen att mensen är på ingång och mest troligen kommer någon gång under morgondagen. Så det är lite blandade känslor idag. Det ska bli skönt att få det avklarat men är livrädd för att det kommer bli en tuff omgång. Jag får försöka hålla ut och hoppas på det bästa och nu har jag även valt ut lite filmer att se om det blir riktigt kämpigt. kramiz<3
 
Morgonmedicinerna inför striden...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Vad är det för mediciner?

Svar: Folacin, B12, magnesium, järn, orudis och Tramadol. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-03-13 @ 22:54:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0