Laddar upp inför Mellomys...

Tjo!
 
Det gick bättre än väntat igår och även om jag mår rätt kasst idag så är jag nöjd över att vi kom iväg så tösen fick öva. Hon kämpa på bra tills hon frös så mycket att hon spände sig och då avbröt vi och begav oss hemåt igen. Jag är jätte glad över att vi hann med att åka till badet så hon fick simma. Det är inte ofta jag har ork till att ens ge mig på det projektet som det faktiskt innebär.
 
Idag är smärtorna riktigt svåra och ligger runt en 8 på smärtskalan. Så lilla jag har bara tänkt ta det lugnt och vila idag för att orka med mellomyskvällen sen. Jag är så taggad för det känns som denna mellofinalen är den bästa på flera år. Jag hejar såklart lite extra på min nya favoritlåt Hold you-Hanna Ferm & Liamoo. Jag hade verkligen inte förväntat mig att det var deras låt som skulle få mitt hjärta att bulta lite extra. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0