Liten uppdatering...

Tjo på er!
  
Jag lyckades faktiskt få i mig 3 näringsdrycker på de få timmar jag var uppe igår. Vilket bara hänt ett par få gånger sen jag öka från 2 till 3 stycken. Tanken är att fortsätta dricka den första strax efter frukosten, då det är en av de måltider som går sämst just nu. Då morgonillamåendet gör sig påmind varje dag! Men i övrigt tycker jag måltiderna går bra även om jag inte gått upp ett gram.
 
Igår hade jag så svåra nervsmärtor att det sluta med att jag fick ta morfinliknande för att klara av vardagsysslorna som toabesök, måltider m,m.. I övrigt tycker jag det flyter på bra sen förkylningen kling av. Halsont ångesten är som bortblåst igen, vilket jag så enormt tacksam över. Nu hoppas jag få hålla mig bort från sådana infektioner ett tag. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0