♥Min första bullet journal♥

Hej underbara ni!
 
Igår fick jag äntligen hem min bullet journal som jag beställde i slutet av förra veckan. Jag är så nöjd över valet av bok. Då jag vill kunna ha med boken när jag är iväg så var jag på jakt efter en som var både färgglad och fin men inte för tung. Dem jag hitta i butiker på stan var rätt stora och tunga tyvärr. Så det sluta med att jag beställde min från bokus. 
 
Mina två första saker som jag tänk börja förra "dagbok" över är smärtorna och näringsdryckerna. Smärtkollen är mest för att se vilken grad smärtorna ligger på under dag och kvällstid. Då det kan skifta väldigt mycket. En annan sak jag vill få mer överblick över är näringsdryckerna. Jag ska ju minst få i mig två om dagen men målet är att få in den tredje också.  kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Åh, det här är så himla bra när man är kroniskt sjuk! Jag gör likadant. Så himla intressant tycker jag, din värk verkar stegra och gå upp och ner ganska snabbt under dagen? Kram

Svar: jätte smidigt och kunna föra dagbok. Ju mer saker jag gör om dagarna ju mer går smärtorna upp tyvärr och sen ökar mina smärtor även när det är kallt ute och Senaste veckan har vädret skiftat extremt mycket. kramiz
♥JèÑnIèY♥

2019-03-08 @ 12:50:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0