Pärlat en stund...

Tjo på er!
 
Igår efter jag hade sovit i 4 timmar fann jag äntligen lite ork över till att pyssla igen. Så himla roligt! Denna gång var det pärlade "blommor" som stod på schemat. Jag har nämligen dessa blommor hängades på garderoberna i mitt rum för att lättare kunna få hjälp att hämta saker genom att säga färgen bara. Men även för att de små syskonbarnen ska lära sig färgerna.
 
Dem tidigare blommorna jag hade såg inte så rolig ut längre då de flesta hade tappat form. Så denna gången hoppas jag de håller sin form bättre. När jag väl kom igång igår gick det fort att göra fyra av fem stycken blommor. Därefter valde jag att avbryta för att gå till sängs för natten. Så den sista får jag göra klart idag och sen måste jag även fixa nya band så dem hänger hyfsat jämt. kramiz<3 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0