♥Veckans Hiss & Diss♥ V.11

Tjo!
 
Vilken berg och dalbana till vecka det vart och jag som trodde på en hyfsat bra vecka. Denna har vart både rolig och svår på så många plan. Mina smärtor har tyvärr vart extremt jobbiga och mycket beror nog på de märkliga väder skiftningarna samtidigt som jag fick mensen och ni som känner mig väl vet att det inte är en bra kombo.
 
Men det har också vart mycket glädje i veckan. Jag har haft flera besök och sen kom pappa hem från jobbet i Kina i början av veckan. Vilket vart super skönt för jag har sakat honom otroligt mycket och framförallt när jag var förkyld. Han kom som vanligt hem med allt möjligt skojigt, men favoriten var nog trots allt min efterlängtade solfjäder som jag drömt om sen jag var barn. kramiz<3
 
 
 
Veckans Hiss: Vart otroligt mycket skratt här hemma
och det älskar jag samt att jag orkat pyssla en stund.
 
 
Veckans Diss: Att jag vart fruktansvärt varm och
därmed svettats i kopiösa mängder (runnit svett) både dag som natt.
Avskyr det!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0