Frisörbesök på schemat...

Tjo på er!
 
Idag är det dagen jag väntat på nu sen jag i förra veckan boka tiden för klippning. Min "morgon" starta inte så bra tyvärr och jag kan inte mer än att hoppas det blir bättre snart. Jag mår fruktansvärt illa och skakningarna är kraftiga, men jag hoppas som sagt det minskar bara jag lyckas få i mig lite frukost. Det får bli små bitar och mycket väska för att förska få ner min lilla smörgås som jag så behöver om jag ska orka med dagen.
 
Går inte det får jag helt enkelt ta en näringsdryck istället och försöka på nytt strax innan jag ska åka till frisören. Jag kommer i allafall ha med mig en vattenflaska och något lätt ätbart ifall det behövs medans jag är iväg. Det gäller liksom att vara lite förbered på att blodsockerdippar kan komma plötsligt och då brukar det vara skönt om man har med sig något man snabbt kan få i sig. kramiz<3
 
 Försöker i allafall hålla humöret uppe:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0