♥Veckans Hiss & Diss♥ V.21

Hej underbara ni!
 
Då var det söndag igen och det är dags att summera veckan som gått. Denna veckan har ju minst sagt vart kämpigt när det kommer till kroppen och då framförallt smärtorna. Men trots det har jag ändå lyckats klara av ett efterlängtat besök hos frisören.
 
Det har ju vart ett elände att borsta håret nu ett par veckor så det är så skönt att äntligen fått klippa av de slitna topparna. I övrigt har det inte hänt så mycket under veckan utan jag har mest fokuserat på att vila upp mig och låta kroppen få återhämta sig. kramiz<3
 
 
 
 
Tummen Upp: Jag har slagit viktrekord och därmed
upp nått ett stort delmål jag haft sen tonåren. Nu saknas det bara några kilo
till sen är jag i mål helt.
 
 
Tummen Ner: Åskan som kom i Onsdags var ritkigt läskig och den paniken jag hade
för att behöva åka hem mitt i det. Jag och åskväder är inte kompisar och kommer nog
aldrig bli heller. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0