Vore skönt med frisk luft...

Tjo på er!
 
Idag känner jag mig lite små seg samtidigt som jag funderar på om jag ska försöka hitta på något. Det vore lite mysigt att få komma ut en stund nu när jag legat instängd sen frisörbesöket som tog extremt mycket på kroppen. Jag hade ju förberett mig på att må kasst men hade nog inte räknat med att smärtorna skulle bli så intensiva som de blev efteråt.
 
Dem var så kraftiga att jag vid flera tillfällen bröt ihop. Nu går det äntligen åt rätt håll igen och smärtorna är nere på en 6-7 på smärtskalan. Vilket är hanterbart jämför med när smärtorna ligger på 8-9 där man knappt vet vad man ska ta sig till. Får hoppas smärtorna håller sig i schack ett bra tag framöver nu. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad skönt att det går åt rätt håll nu! Stor mega kram till dig! <3

Svar: Ja, det är sådan lättnad. Tack underbara du. Massa kramiz tillbaka<3
♥JèÑnIèY♥

2019-05-26 @ 01:52:35
URL: http://missjennifer.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0