Äntligen dags för frisörbesök...

Tjo på er!
 
Idag mår jag lite bättre även om febern som kom igår fortfarande håller sig kvar. Men planen är att försöka komma iväg till frisörbesöket idag och jag hoppas jag inte kraschar allt för mycket efteråt. Då det är det sista jag behöver nu när kroppen redan är dålig. Dock ska det bli super skönt att äntligen få topparna klippta. Det ligger liksom hår från mig precis överallt här hemma!
 
I övrigt har jag bara tänkt ta dagen som den kommer. Jag hade velat pyssla lite med julkorten, men får som sagt se hur jag mår efter frisörbesöket och vilostunden. Mår jag sämre ikväll får det bli sängläge framför någon härlig film igen. Då jag måste lyssna på kroppen nu även om det är tufft att bara ligga ner. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Annica

Håller tummarna att det gick bra hos frissan och efteråt 😍

Svar: Tack underbara du! Det gick bra, men vart väldigt trött i huvudet efteråt så fick sova en stund så fort jag kom hem. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-12 @ 14:18:15
URL: http://www.annicaslivvidhavet.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0