Min vecka tog en vändning igår...

Hej på er!
 
Igår på eftermiddagen tog min vecka en vändning kan man säga. Min älskade syster ringde nämligen och fråga om jag kunde komma ner till henne och hjälpa henne ta några av barnen medans hon och 2 av barnen tar sig till sjukhuset akut idag.
 
Tack och lov hann jag sova middag i 2 timmar innan samtalet igår annars hade jag nog inte orkat resa ner samma dag med hjälp av pappa. Denna vecka lär nu bli allt annat än lugn som planerat. Men jag ska försöka vila så mycket det bara går även om jag lär vara omgiven av barn.
 
Måste säga att jag trots en lång första natt här mår relativt bra. Dock mår jag riktigt illa idag och har huvudvärk. Men det är så det alltid blir när mensen närmar sig. Kramiz💖
 
 
 Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Sandifighter

Hoppas du inte blir allt för dålig av en mer hektisk vecka. Samtidigt kanske det är mysigt att vara omgiven bland barn ❤

Svar: Ja vi får hålla tummarna att jag inte blir allt för dålig. Försöker verkligen lyssna på kroppen och än så länge går det bra. 💖 ja, barnen är mina hjältar som lyser upp mitt liv. Kramiz ❤
♥JèÑnIèY♥

2019-11-19 @ 12:47:45
URL: http://sandifighter.se
Annica

Oj då!!!
Håller alla tummar o tår för dig. 😍

Svar: Tack Underbara du! Kramiz 💖
♥JèÑnIèY♥

2019-11-19 @ 13:21:36
Lisa

usch då, hoppas du mår bättre snart :)

Svar: Tack, mår okej idag bortsett från att jag är matt i kroppen. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-11-19 @ 16:01:52
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0