❤Saknaden tar aldrig slut❤

Till min förbild i himlen<3
 
Nu har det gått 10 långa år sen du lämna vår jord morfar. Du sa till mig "var inte rädd", men det är precis det jag är. Det är tufft just nu, men jag lovar att alltid kämpa på så gott det går precis som du lärt mig att göra. Jag ska också följa mitt hjärta som du alltid påminde mig om som liten.
 
Saknar dig nått enormt min älskade Gud och önska inget annat än att få tillbaka dig Morfar. Men när tiden är inne vet jag att du tar emot mig med öppna armar där uppe i evighetens land där vi ska sjunga och dansa tillsammans igen. Jag älskar dig Morfar! Världens bästa vägledare och förebild. kramiz<3
 
"Fall on Me"- Andrea & Matteo Bocelli
kommer spelas högt idag:
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love💖 
 


Kommentarer
Sandifighter

Saknad är jobbigt. Nästa helg är det 9 år sedan mamma gick bort och det känns som igår ❤
Hon lärde mig mycket, öppnade upp mina ögon så jag kunde se mitt livssyfte.
Kram fina du ❤

Svar: Åh vad fint av henne. Ja saknaden finns ju kvar trots alla år som går många gånger. Massa Kramiz💖💖
♥JèÑnIèY♥

2019-11-22 @ 23:28:36
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0