Väntas besök från Gbg...

God morgon!
 
Idag har jag tagit mig upp tidigt och det känns som denna dag kan bli väldigt bra trots att smärtorna ökat de senaste dygnen. Idag ska jag nämligen få besök från Göteborg och det ska bli så roligt. Jag skulle ju egentligen åkt dit under hösten för övernatta på hotell. Men då jag mått riktigt dåligt i kroppen sen början av Augusti och som slutligen gjorde att jag hamna på sjukhuset, så har jag inte vågat eller orkat resa iväg med tåg.
 
Det har gjort att vi fått tänka om och min vän får komma hit istället. Dock finns det inte så mycket roligt att hitta på här i stan som i Gbg. Men något kommer vi nog på om inte annat får vi tid att bara prata av oss om allt som hänt seanste tiden. Oavsett så ska det bli trevligt att ses igen och ni som följer mig vet att varje kompisbesök betyder enormt mycket för mig. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Sandifighter

Så underbart det låter. Jag hade en kompis i flen som hade tjejmiddag, men jag kunde inte åka. Utmattningen är tuff och sen värken på den, det funkar inte 😒 hon pratade också om att komma hit i stället. Hoppas ni haft det riktigt kul.

Svar: Vi hade det super trevligt! Åh, ja värken ställer till det rejält med orken. Får hoppas hon kan komma till dig istället och att ni får en trevlig träff. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-11-17 @ 10:11:24
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0