Ännu en vecka att ta sig än...

Tjo!
 
Då var en ny vecka här och idag ska jag återigen bege mig hemåt. Liite vemodigt som vanligt, men i slutet av veckan kommer både min syster och något barn till mig. Så det blir nog roligt.
 
Jag mår inte jätte bra idag eller egentligen inte gjort på flera dagar. Men jag vet också att denna vecka är det dags för mensen igen. Då blir ju kroppen i sämre skick än vanligt. Kramiz
 
 
Veckans planer:
 
Måndag:
●Åka hem igen.
 
Tisdag: 
●Vilodag för återhämtning.
●Kansken duscha håret.
 
Onsdag: 
 ●Läkarbesök på Hematologen.
 
Torsdag:
 ●Stand up-show på teatern.
 
Fredag: 
●Vilodag för återhämtning.
 
Lördag: 
●Vilodag
●Myskväll.
 
Söndag: 
●Planera kommande veckan
●Packa för övistelse.
  
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0