Nya skor och ett vemodigt farväl...

Hej på er!

Igår när jag kom hem från syrran åkte jag och pappa raka vägen till intersport för att införskaffa nya kängor till mig då mina gamla gjort sitt. Senaste gångerna jag försökt använda dem gamla har jag fått skovskav på hälarna. Allt mjukt kring hälen i skorna har liksom slitits bort under dessa 6 år jag haft dem. Det känns lite vemodigt att behöva slänga dem, men när inte ens skovskavsplåser skyddar en från att det skaver är det nog dags att säga farväl.
 
Jag kommer verkligen sakna mina älskade Timberland skor som inte säljs i min storlek längre. Men jag tror mina nya från Salomon kommer bli bra till slut när jag väl fått vant mig vid dem. Det är i alla fall en lättnad att jag i huvudtaget lyckats få tag på nya höst/vinter/vår skor såpass fort. Dessutom sitter dem super stadigt och nästan lika skönt på fötterna som de gamla. kramiz<3
 
 
Vad föredrar ni för skor under de kalla månaderna?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0