Startar lugnt efter en lång natt...

Hej på er!
 
Vad jag är slut i kroppen efter denna tuffa natten med illamående och magsmärtor. Jag är nog ganska säker på varför det kom dock. Jag åt nämligen lök igår och sen åt jag nog något för mycket mat på en och samma gång.
 
Min mage/tarmar mår bäst när jag äter lite men ofta istället. Men är man hungrig och längtat länge efter just hamburgare är det svårt att låta bli.
 
Just nu är magsmärtorna mindre och även så illamående. Men jag är rätt trött/matt i kroppen. Så vi får se hur denna dag blir och framförallt hur den slutar. Nu blir det gos med barnen en stund innan jag återigen behöver vila mig. Kramiz
 
Natten blev lång:
 
Busungen "Polaris":
 
Busungen "Orion":
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0