♥Veckans Stolthet/Glädje v.42♥

Hej på er!
 
Då var det återigen dags att sammanfatta en vecka som börjar lida mot sitt slut. Denna veckan har flutit på rätt bra måste jag säga. Dock har smärtorna vart en tuff utmaning att hantera vissa dagar. Särskilt när det vart regnigt och kallt ute, då det påverkar kroppen jätte mycket. Här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
 Vilat mig efter varje ansträngande moment
i vardagen.
 
♥  Klarat ta mig upp tidigt på morgonen.
 
Lyckades ta mig till och från Provtagningen
i Måndags.
 
Fyllt på glädje förrådet hos syrran..
 
Tog mod till mig att ringa ett viktigt samtal.
 
 
Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0