5 saker ni kanske inte vet om mig...

Tjo fina ni!
 
Idag behöver jag bara en paus från allt och bara ladda om. Så då passar det perfekt med ett litet annorlunda inlägg här på bloggen. Så här kommer 5 saker få vet om mig. Hoppas ni får en fin dag Fredag nu! kramiz<3
 
♥ Jag älskar att komma i sängs i tid på kvällarna
för att ha god tid på mig att varva ner. 
 
Strosar alltid runt i mjukiskläder/pyjamas hemma.
Ju tunnare desto bättre enligt mig.
 
Jag saknar att gå i skolan trots allt elände jag gick igenom i högstadiet.
 
Jag var som ung väldigt blyg och tillbakadragen men sen jag blev moster/faster har de sakta försvunnit.
 
Äter väldigt sällan mjukt bröd,då jag har svårt
att svälja det.
  
 
 
Puss & Kramiz
Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Becka Lindhe

Jag älskar också att gå i myskläder när jag bara är hemma... Då finns det inget bättre!

Önskar jag hade kunnat lägga mig i tid i sängen så man kan ner vi varv men det går inte, är alltid så rastlös på kvällarna :(

Svar: Håller med det finns inget bättre. Dock har jag svårt att hitta mjukiskläder som är tunna och sitter bra just nu.
Tråkigt att höra att det är så om kvällarna. Hoppas det blir bättre med tiden. Kramiz💖💖
♥JèÑnIèY♥

2019-09-20 @ 21:21:21
URL: http://misslindhe.se
Jennifer

Jag kan relatera till punkt två och tre.
Jag är dock Väldigt bly när det kommer till det manliga könet!

Svar: Åh💖jag var mest blyg för andra kvinnor, men tror det har med och göra allt som hände i högstadiet. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-09-21 @ 06:44:34
URL: http://jennifermarie.se
Eva

Jag brukar också lägga mig tidigt och älskar också mjukiskläder 😊

Svar: Åh så härligt. Kramiz💖
♥JèÑnIèY♥

2019-09-21 @ 07:42:19
URL: http://nouw.com/evsing


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0