Alltid är det något som ska strula...

Tjo på er!
 
Gårdagens läkarbesök gick kanon bra och denna gången gjorde dem en ritkigt kontroll. Ett par av mina värden och prover var höga så något är det definitivt min kroppen kämpar mot. Det är just nu oklart om det är infektion eller inflammation. Väntar på sista provsvaren samt att få komma iväg på lungröntgen. Något jag trodde skulle gå smidigt, men ack så fel jag hade.
 
Drop in-röntgen här i stan är nämligen inte öppet utan jag måste hitta någon som kan köra mig till en av grannkommunerna för det då jag själv inte har körkort. Får se om jag lyckas hitta någon frivillig som har möjlighet på en vardag, vill ju gärna ha med någon jag känner mig trygg med då det är första gången jag ska på röntgen i en annan stad. Okänd mark vill jag helst undvika upptäcka ensam. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elin

Låter jättebra att du äntligen blev tagen på allvar och ska utredas vidare! Skönt för dig! <3

Svar: Ja, får se vad det visar. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-17 @ 13:44:29
Becka Lindhe

Men fy vad jobbigt att du behöver ta dig till någon grannkommun! Hoppas verkligen du hittar någon som kan köra dig <3

Svar: ja verkligen! Går lite sådär än så länge med att hitta någon som kan men hoppas hitta någon senast imorgon. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-17 @ 17:39:16
URL: http://misslindhe.se
Eva

Hoppas du har någon som kan ställa upp. Allting brukar ju gå att lösa så håller tummarna för dig!

Svar: Tack! ja, oftast brukar det gå att lösa. Men svårt att hitta någon som kan mitt på en vardag när man inte vet hur lång tid det kan ta på sjukhuset när det är Drop-in. Hittar jag ingen får jag vänta tills pappa är tillbaka från Kina. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-17 @ 20:53:45
URL: http://nouw.com/evsing
Amanda

Vad synd att eran drop in var stängd det är ju lite typiskt men hoppas du får skjuts dit :)

Svar: Aa, jag hade ju förväntat mig att kunna ta mig dit själv, då vi bor ganska nära sjukhuset. Får hoppas jag hittar någon som kan imorgon annars får jag vänta med det tills pappa är hemma från Kina igen. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-18 @ 01:41:37
Sofie

Hoppas det går att lösa. ❤️

Svar: Får hålla tummarna för det. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2019-09-18 @ 09:09:48
URL: http://nouw.com/sofiefriden


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0