Utökat min frukost pyttelite...

Hej på er!
 
Imorse testa jag för första gången på länge att äta granola till min yoghurt och vet ni vad det gick väldigt bra. Så det kommer jag fortsätta försöka ha till frukosten så jag får i mig lite mer. Det gäller och hitta sina trix för att få i sig så mycket som möjligt utan att det åker upp igen. Små potioner ofta är vad som gäller. Jag har även ökat från 2 till 3 ND (näringsdrycker) tills vidare.
 
Det må vara långrfredag idag men än så länge känns det som denna dag kommer gå bra. Dock har jag inga större planer mer än att jag behöver duscha håret under dagen. Sen får vi se hur pappa väljer att göra med min säng. Om han tänkt byta denna idag eller om vi väntar med det. Byter han får jag ta och låna pappas säng för mina vilostunderna under dagen.kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Yolanda

Gott :)

Svar: ja det är super gott! kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-10 @ 22:03:11
URL: http://mittprivstakrig.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0