Väntas bli en lugn dag....

Tjo på er!
 
Nu går dagarna riktigt segt och jag gillar det inte alls. Men försöker glädjas åt att solen är framme även om jag har svin ont i kroppen och är yr. Jag ligger bara och väntar på att mensen ska komma igång nu under dagen. För kommer den igång vet jag att allt kommer lugna ner sig om ett par dagar om jag har tur. Om en stund ska jag kolla mitt blodtrycket för att se vad för smärtstillande jag kan ta och sen blir det vila tills det börjat verka lite. I övrigt blir det en extremt lugn dag för både mig och tösen. kramiz<3
 
Vad har ni för planer idag?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Elena westlund

Hej vill bara skriva och säga hej jag är nämligen din fyrmänning /tredje kusin mvh elena westlund :)

2020-04-09 @ 21:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0