Så lugnt & skönt här...

Tjo!
 
Jag älskar och kan inget annat än att njuta över att jag är hemma på ön igen. I lugnet! Det var så skönt att få sova långt ifrån både tåg och trafikerade vägar inatt. Idag ska jag bara vila mig i skuggan en stund och ladda mig medans pappa ska måla klart de sista på huset så fort det blir skugga på framsidan av huset.

Min energinivå blir aldrig full, men att få en lugn och tyst natt/vila ger mig större chanser att jag till exempel klara en måltid bättre. Vilket är prio för mig för att inte bli ännu sämre. Därför är jag noga med mina rutiner och att försöka stänga ute ljud och ljus och speciellt när jag vilar/sover. Kramiz
 
 
Puss & Kramiz
//Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0