Lugn dag för återhämtning...

Tjo på er!
 
Inatt sov jag otroligt oroligt eller snarare jag drömde massa mardrömmar så jag vakna väldigt ofta under natten. Så jag hoppas kommande natt blir lite bättre eller i alla fall att jag slipper mardrömmarna. Idag mår jag inget vidare alls i kroppen därmed lär det nog bli en relativt lugn dag där fokus ligger på att få i mig näring regelbundet och vila för att återhämta mig.
 
Min leverans av näringsdryckerna kom igår och det tog enomt på krafterna att packa upp dem ur lådorna för att stapla dem på hög. Tyvärr gjorde det att jag fick ett "anfall"/ krasch, men med tiden är planen att jag ska få hjälp med bl.a. den sysslan och med andra tryngre/svårare saker här hemma för att få ihop min vardag utan att ständigt krascha. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0