Mysig start på December...

Hej!
 
I morse vakna jag vid sju tiden för att inte missa första avsnittet av årets julkalender. Det är min och mammas lilla tradition att se första avsnittet tillsammans och så fort det är slut dricker vi varm choklad och äter en ostsmörgås. Idag var också pappa med då han precis kom hem från jobbet. Det är sällan vi äter frukost tillsammans då jag oftast vaknar vid 11, så det var så himla mysigt att kunna göra det nu första december.
 
Vad tyckte jag då om första avsnittet av julkalendern? Jo, jag skulle säga att det verkar lovande, dock lite synd att varje avsnitt är bara runt 15 min istället för 25-30 min som danska julkalendern är. Men skulle nog säga att den verkar både spännande och mysig på samma gång, vilket är ett stort plus. Dessutom är jag redan super taggad på att få se nästa avsnitt imorgon. Nu ska jag öppna 1:a luckan i min adventskalender jag valde i år. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0