Riktigt kämpigt nu...

Goddag!
 
 Vet dock inte om jag kan kalla dagen god än. Det kändes sådär att vakna upp i ännu sämre skick än igår. Jag är så matt i kroppen att balansen blir katastrof och skakningarna gör mig klumpig. Dagen kommer bli en utmaning och känner jag mig själv rätt kommer den nog kantras av ett par tårar. Dessa dagar är verkligen inte roliga, samtidigt har man inte mycket till val än att försöka så gott det går för att inte missa de viktiga måltiderna som är prio ett nu även om illamåendet gör det svårt. kramiz<3
 
Hur mår ni idag?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer
Sandra (sandifighter)

Stackare 😒 här åkte nackstödet fram i natt efter ett par oroliga timmar för mig 😔

Svar: Usch då, inget roligt alls när det blir så. Är du också väldigt känslig för kyla? Många kramar<3
♥JèÑnIèY♥

2020-12-03 @ 13:49:39
URL: http://sandifighter.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0