Äntligen en bra nattsömn...

Tjo!
 
Inatt sov jag nästan 8 timmar vilket var så skönt. Jag vakna visserligen ett par gånger av den lilla fröken i sängen bredvid men lyckades somna om relativt fort. Det var nog helt klart den bästa natten sen jag kom hit. Hoppas nätterna fortsätter vara så här bra.
 
Idag är jag fortfarande öm i kroppen och mår inte super bra. Det får bli en lugn dag här hos syrran. Försöka ligga nerbäddad så mycket det går för återhämtning. I övrigt lär jag nog ta dagen som den kommer tills skol och förskolebarn kommer hem. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Anonym

Vad hade vi gjort i detta kaos utan dig 🙏💕 TACK älskade syster för du alltid finns där!!

Svar: Tack själv älskade storasyster för att din dörr alltid är öppen för mig när jag behöver komma bort❤ Tillsammans är vi starka! Älskar dig syrran💖
♥JèÑnIèY♥

2020-02-27 @ 17:02:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0