Kommit igång med pyssel igen...

Hej!
 
Senaste kvällarna har jag börjat komma igång lite med pysselverkstaden här hemma igen. Det känns så avkopplande att sitta ner en stund och göra något man älskar och som desstom är färgglatt. Ni som känner mig väl vet att jag älskar att pynta mitt rum med färger som grönt, lila, rosa, ljusblått och ljusorange. Så nu håller jag på att fixa lite fler underlägg till tallrikar och muggar ute på ön. Då jag märkte att jag saknade att ha några extra ifall någon sover över hos mig ute på ön.
 
Idag ska jag även försöka ge mig på att duscha av håret innan vilostunden. Inte jätte taggad på det, men det behövs verkligen för nu börjar det klia i hårbotten och håret känns tungt. Idag värker kroppen rätt mycket också så får se om jag klarar pyssla lite senare ikväll annars blir det bara vila inför morgondagens kompisträff. Det ska bli så roligt att träffa bästisen igen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Åh vad kul att pyssla, det gör jag alldeles för sällan.. :P

Svar: Det är så rogivande. Jag gör det i perioder och speciellt nu när vädret vart lite halvkasst. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-02-21 @ 10:50:44
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0