Nu är det riktigt kallt ute...

Hej på er!
 
Inatt hade jag åter igen svårt att somna på grund av smärtorna som inte riktigt ville lugna sig utan öka. Vilket inte var så konstigt med tanke på att det var runt -11 grader ute. Min kropp regaerar kraftig på dessa väderskiftningar som vart senaste tiden.  Det hela slutade med att jag fick ta smärtstillande för att kunna somna.
 
Idag är smärtorna fortsatt intensiva och därmed kommer dagen bli lugn. Har jag och wiirah tur kanske vi kan ta oss ett varmt bad ikväll. Tror jag skulle behöva det nu även om jag vet att kroppen mår sådär direkt efter badet. Men behöver verkligen mjuka upp kroppen lite efter den tuffa starten på veckan som gjort mig ganska stel. Kramiz
 
Vad har ni för planer ikväll?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0