Tidig morgon med barnen...

Godmorgon!
 
Jag har lyckats ta mig upp tidigt men natten var katastrof. Första natten här hos syrran brukar bli rätt kasst då det brukar ta 1-2 nätter för kroppen att vänja sig vid en annan säng än den hemma. Jag känner mig konstigt nog rätt taggad på dagen trots att jag vet att den lär bli extremt tuff.
 
Nu halvligger jag i soffan med barnen och ser på lite barnprogram och bygger torn med Duplo för att försöka vakna till liv lite innan det är dags för frukost nummer 2. Kan säga att mitt morgonillamående är riktigt jobbigt idag så får se hur mycket jag får i mig. Kanske lite yoghurt om jag har tur men inte smycket mer. Kramiz
 
Vad har ni för planer idag?
  
 
 
 
Puss och Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0