Så var det min tur...

Hej!
 
Igår kväll kände jag att det jag misstänkte var på gång verkligen skulle bryta ut. Nämligen en förkylningen! Dock har jag fått ett tips om att gurgla saltvatten 2-4 ggr/dag för att dämpa irritationen i halsen. Detta är ett tips jag faktiskt tycker lindrar lite framförallt om man börjar med det vid minsta känning i halsen.
 
Idag blir det mycket vila och försök till att få i mig tillräckligt med näring medans smärtan är som lägst. Jag hade tänkt duscha håret men väntar nog med det tills jag är lite starkare i kroppen. Vill verkligen inte riskera få ett "anfall" medans jag redan är dålig pga infektion. Så får ta det lite lugnt nu och bara göra små saker i omgångar. Kramiz
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer
Lovisa

Hei, såg att du också har ME! Har svårt att få nån info om vilken smärta man har vid ME, Fibro är lättare att hitta. Vart sitter din ME smärta i kroppen? och krya btw från infektionen!!! <3

Svar: Hej, ME smärtan skiljer sig nog från från person till person. Min ME smärta sitter mest i benen och armarna, intensiv smärta som inte riktigt går beskriva. Vid ansträngning ökar smärtorna ännu mer. Men muskel/ledvärk är också vanligt vid ME.

Tack, Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-01-29 @ 00:02:37
Jennifer

Stort krya på dig!! <3

Svar: Tack fina du💖 Kramiz
♥JèÑnIèY♥

2020-01-30 @ 19:34:40
URL: http://https://missjennifermarie.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0