Tog mig ut lite trots allt...

Goddag!
 
Igår efter ett par timmars vila tog jag beslutet att ta mig ut en sväng i solnedgången. Det var så magiskt skönt för jag behöver verkligen få lite frisk luft innan jag skulle bädda ner mig för natten. Dock mådde inte mitt höger ben så bra av promenaden. Så det är något jag måste kolla upp om det inte ger med sig snart. Det är liksom en smärta som jag inte känner igen sen tidigare.
 
Jag försöker dock ha benet i högläge så mycket det bara går, men knappt så det ens dämpar lite av den konstanta smärtan. Suck, alltid ska det vara något som stular. Jag som tänkt åka iväg till syrran nästa vecka. Idag får det i alla fall bli en mysig dag med lite hemma-spa och sen planera upp morgondagen ut i fall jag måste ringa vårdcentralen. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0