♥Veckans Stolthet/Glädje v.3♥

Hej på er!
 
Då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut och det är dags att sammanfatta den. Jag kan säga att den har minst sagt vart tuff. Både när det kommer till all värk, men också hur känslorna exploderat under denna veckan. Jag har känt mig så långt ifrån mig själv samtigt som det var skönt att få ut alla känslorsom bubblat inom mig i flera veckors tid. Jag har haft ett par härliga tillfällen som jag kommer kunna se tillbaka på med ett leende. Så här kommer i alla fall ett par saker jag känner mig stolt och glad över med veckan som gått. kramiz<3
 
 
Jag är Stolt/Glad över att jag i veckan:
 
Lagt ännu ett pussel.
 
Ringt för att boka tid till arbetsterapeuten.
 
Orkat följa med till mormor för att fika en
massa gott.
 
Tagit mig en liten promenad i solen.
 
Vågat öppna upp mig för mamma
hur jag känner.
 
 
 
  Vad är ni mest stolta/glada över denna veckan?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Jennifer

Vad kul att det var så många punkter fina du :D

Svar: Åh ja, det blev en del trots allt. kramiz fina du<3
♥JèÑnIèY♥

2020-01-19 @ 17:13:12
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0