En mysig regnig Lördag...

Goddag på er!
 
Att vakna upp idag efter en lång natt av magsmärtor och frossa kändes mindre roligt. Men jag ska försöka få i mig lite sen frukost nu innan jag bäddar ner mig ett par timmar till. Jag är inne på dag 3 av mensen nu och då brukar kroppen börja återhämta sig sakta. Vilket är en lättnad! Ser framemot att få tillbaka lite av krafterna och framförallt slippa huvudvärken som mensen ger. Idag blir en lugn dag och kanske någon rolig film.
  
Jag hade egentligen hoppats på att kunna måla en andra omgång på min klocka/hygrometer lådan, men vädret känns inte så roligt att stå ute i även om man står i carporten skyddad från regnet. Tempraturen är alldeles för låg för att jag klara av att vara ute en längre stund utan att bli kall. Så det projektet får jag vänta med tills vädret är lite bättre. Vill ju inte riskera få ännu mer smärtor nu när jag redan haft jobbiga nätter pga mensen. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Hoppas du får lite mer krafter snart, ta hand om dig verkligen och hoppats du fått vila mer idag?! Lyssna på kroppen din <3 KRAM

Svar: Jodå fick vila en massa igår till och med såpass att min vilopuls var den bästa under hela veckan. Det är så viktigt att lyssna på kroppen. Här regnar det idag så kommer bli ytterligare en vilodag. Hoppas du får en mysig Söndag. Många Kramiz❤
♥JèÑnIèY♥

2020-07-04 @ 18:04:25
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0