Ett samtal avklarat...

Hej fina ni!
 
Jag hade hoppats hinna ringa minst 2 samtal igår men tyvärr hann jag bara få ett avklarat då det tog tid innan dem ringde upp. 1 av 3 avklarat!  Gårdagens samtal gick hyfsat, min dietist som är lite yngre var super lättsam att prata med och hon lyssna verkligen på mina ord. Tanken var inte att jag skulle ta det samtalet alls då det är mamma som brukar skötta den kontakten. Men omtändighterna igår gjorde att jag fick svara när det ringde.
 
Efter samtalet var telefontiderna på de andra ställerna slut och så även min röst (den är rätt skör just nu). Så idag ska jag försöka hinna med ytterligare ett samtal och det gör mig lite nervös. För de två mottagningar som jag har kvar är de som skrämmer mig mest. Jag ska bara klara det på något sätt. I eftermiddag/kväll blir det sängläge för mig då jag är i ganska dålig skick efter natten. kramiz<3
 
Min stödnalle som alltid är nära när jag är nervös:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Emma Engström

Jag vet och håller tummarna för att samtalen idag kommer gå bra, det vet jag!! Lite på att du kan! KRAM <3

Svar: Tack, samtalet igår gick kanon och även dagens första samtal gick bra trots att jag kanske kommer behöva ringa dit igen nästa vecka. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-31 @ 13:14:36
URL: http://nouw.com/emmaengstrom
Jennifer

1 av 3 är bättre än inget! :D

Svar: Så sant! Nu återstår bara ett som jag hoppas få klart idag eller imorgonbitti beroende på hur lång telefonkön är. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-04-01 @ 01:52:18
URL: http://jennifermarie.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0