Små steg åt rätt håll...

Tjo!
 
Jag var nog i sämre skick igår än jag själv förstod. Jag försökte sitta i soffan en stund efter jag hade ätit lunch igår, men kroppen tippa sakta ner och tillsut la jag där och nästan somna. Man kan säga att jag var rätt borta igår. Mamma hade tydligen försökt ha några samtal med mig igår på eftermiddagen, men det är inget jag har minne av. Däremot minns jag allt efter jag hade sovit ett par timmar. Riktigt obehagligt att kroppen kan stänga av så.
 
Idag mår jag lite bättre och känner mig klarare i huvudet även om jag inte är fullt stark efter anfallet, så går det i alla fall åt rätt håll. Jag ska försöka att inte överanstränga mig på nytt nu. Vilket kan vara svårt ibland när viljan tar över. Planen är att jag bara ska vara hemma i helgen och små greja lite med påskorten. Sen blir det mycket VILA för mig och kanske någon härlig film om kroppen orkar med det. Gärna en film med humor i så man får skratta av sig. kramiz<3
 
 
Vad har ni för planer i helgen?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Carolina

Åh vad jobbigt att kroppen stängdes ned så :( skönt att höra att det är bättre idag!

Svar: Ja, det är lite otäckt när det blir så, men som tur tycks kroppen återhämta sig för varje dag som går nu. kramiz<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-27 @ 16:34:10
URL: http://knaset.com
Emma Engström

Usch vad ont det gör i mig att läsa detta, ta hand om dig i massor vännen! <3

Svar: Åh det ska jag försöka göra vännen. Hoppas du har en fin helg. Kramiz i massor<3<3
♥JèÑnIèY♥

2020-03-27 @ 21:36:40
URL: http://nouw.com/emmaengstrom


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0