Ännu en helg är här...

Hej på er!
 
Då var det redan Fredag igen och ute skiner solen vackert. Jag hoppas kunna sätta mig ute i trädgården en stund i eftermiddag när det börjar bli lite skugga där. Min kropp är rätt stel idag och har ganska ont i kroppen, men jag sovit som en liten prinsessa inatt nästan 9 timmar totalt. Så jag kunde nog inte fått en bättre nattsömn än den jag fick inatt trots en tuff kväll med smärtor.
 
I helg kommer det få bli mycket vila och bara ta hand om mig själv lite extra. Kanske blir det lite hemma-spa om kroppen tillåter ikväll eller imorgon. I övrigt lär jag nog bara ta allt som det kommer och framförallt lyssna på kroppen och försöka undvika överansträngning. Nu ska jag vila mig en stund innan det är dags för mellanmål. kramiz<3
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0