Så lyckad kväll igår...

Tjo!
 
Gårdagen vart verkligen en utmaning särkilt framåt kvällen när smärtorna blev allt intensivare. Men jag tog mig igenom den och jag fick ett super mysigt avslut på dagen hos min älskade storasyster. God middag och jätte glada barn som sken upp så fort dem fick syn på mig. Oj vad bråttom dem fick att krama om mig, mina små charmtroll till superhjältar.
 
Jag och pappa fick med hos wiirah hem och hon ska nu vara här i över en vecka. Så himla roligt och mysigt med sällskap. Vi har inga större planer inplanerade utan det blir mest att ta dagarna som de kommer beroende på hur min kropp mår. Just nu kämpar jag även med biverkningar från de nya mini-pillerna så vågar knappt planera något. kramiz<3 
 
 
Min guddotter som absolut skulle sitta brevid mig:
 
 
Puss & kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0