Trög start på dagen...

Tjo!
 
Nu sitter jag och försöker få i mig lite frukost och det är oftast den måltid som går sämst. Tyvärr är det så även idag, mår så fruktansvärt illa igen att allt jag försöker få i mig åker upp igen. Men jag får ha lite tålamod och äta lite men ofta istället. Jag får även öka med en extra näringsdryck de kommande dagarna nu tills det blir lite lättare att behålla. Det kommer ju vara såhär i perioder och det beror helt på mitt läckage av galla som irriterar magsäck och matstrupe.
 
Idag ska jag och wiirah gå bort till min bror en sväng dels för att bara umgås men också för brorsan hade glass han tyckte vi (Wiirah) skulle provsmaka. Han bor ganska nära så det går förhoppningvis inte åt så mycket energi för mig men jag och tösen får ändå en liten utflykt från hemmet. Det är höstlovet är ju inte som alla andra höstlov där det finns gott om aktiviteter till barnen. Tösen ville gärna bada men det var redan fullbokat för hela lovet då dem bara tar in begränsat antal. Så i år får vi hjälpas åt att hitta på roliga saker ändå. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love❤ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0