Ändrade planer för helgen...

Tjo!
 
Idag skiner inte solen ute och det känns lite trist för trots att jag inte hade orkat ta mig ut idag heller så hade jag hoppats få se en skymt av solen som så lätt kan få en att le även när dagarna är som svårast att ta sig igenom. Men det lär nog förbli molnigt idag i alla fall, det är som de hänger regn i luften när man tittar ut genom fönstret. 
 
Egentligen hade jag hoppats på att kunna ta mig ut i helgen för att fota lite vackra höstbilder nu när trädens blad skiftar färg. Men när varken kroppen klarar eller vädret vill vara på min sida får jag snällt vänta tills jag mår bättre och solen är framme igen. Det blir istället ännu en vilodag och ikväll hoppas jag orka se någon rolig film. kramiz<3
 
Vad har ni för planer i helgen?
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0