Känner mig lättare inombords...

Hej på er!
 
Efter gårdagens vårdsamtal kände jag mig ganska nerbryten. Men jag är otroligt tacksam över att ha vänner och familj som tar emot mig när jag faller. Så idag känns det betydligt bättre och lättare inombords efter fått prata ut om alla funderingar. Till och med fått en del härliga skratt i stället och det betyder så mycket för mig. Ikväll får jag mini på besök och det ser jag framemot jätte mycket. 
 
Det är ju massor som pågår just nu och det är bland annat bara en vecka kvar till gastroskopin och jag känner mig förvånadsvärt lugn inför den undersökningen nu efter sett lite storytime och klipp på Youtube. Men kommer  garanterat ha med mig en av mina stödnallar jag brukar ta med till sjukhuset när undersökningar ska göras som lite extra stöd & trygghet. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0