Krafterna är som bortblåsta...

Hej!
 
Natten var lång och denna dag kommer nog bli minst lika långa och svår att ta sig igenom. Det börjar bli allt jobbigare att kontrollera kroppens rörelser så det finns risk för att saker kommer åka i golvet ett par gånger och jag lär nog lyckats stöta in i det flesta av möblerna här hemma när jag ska förflytta mig till köket eller gå på toa. 
 
Det är nästan så man ska be mamma skriva ut en möbel/vitvaror-bingobricka till mig. För någon gång under dagen hade jag nog fått bingo. Jag har knappt någon kraft i varken händerna, armar eller benen idag. Vi får se vad det blir av denna dag men nu blir det frukost och sen vila igen. För mycket vila lär det bli alla fall och sen hoppas jag klara alla måltiderna hyfsat bra. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0