Ny vecka med nya utmaningar...

Tjo på er!
 
Idag hade jag verkligen hoppats på att få vakna upp utan svåra smärtor men så blev det tyvärr inte. Så det är ju tur att Måndagar är vilodagar för mig där jag bara ska planera upp veckan och vila mig. Denna veckan behöver jag ringa ett vårdsamtal eventuellt två då dem som skulle höra av sig förra veckan fortfarande inte gjort det. Vilket inte förvånar mig längre!
 
I övrigt kommer jag bara ta dagarna som det kommer och hoppas på att smärtorna går ner för nu börjar det bli svårt att hålla dem under kontroll. I slutet av veckan kommer även mensen vilket också påverkar kroppen ganska rejält. Nu ska jag äta lite mellanmål och sen bädda ner mig och vila en stund för vila är det som gäller nu annars lär jag gå över min gräns och krascha. kramiz<3
 
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0