Tuffaste utmaningen just nu...

Goddag!
 
Idag var morgonen inget vidare för mig. Jag hade super svårt att somna om då öronen gjorde fruktansvärt ont på grund av öronpropparna och det går inte sova utan under rusningstrafiken på morgnen. När jag väl lyckades somna om fick jag inte sova speciellt länge innan jag behövdes för att peppa och trösta en väldigt ledsen tös. Mitt moster/faster hjärta går sönder när jag hör barnen var så ledsna. Men jag hoppas det ordna upp sig och att hon är glad igen.
 
Min kropp är långt ifrån stabil just nu, igår var en dag jag knappt klara sitta upp utan att allt snurra eller svarta för ögonen. Men jag klarade av själva måltiderna hyfsat och fick i mig tre näringsdrycker under dagen + lite saft däremellan. Hoppas lyckas lika bra idag med näringsintaget för det är verkligen den utmaningen som är jobbigast när man inte är okej i kroppen. Aptiten är typ borta eller så är man för svag för att orka äta ordentligt. kramiz<3
 
Idag kan jag i alla fall sitta upp en stund:
 
 
Puss & Kramiz
// Jenniey Love<3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0